Thursday, 4 May 2017

MENGAKUNYA MELAYU. TAPI…


King Coco babi , pepek Zack Zainefer , Mass siew kaki clubbing



MENGAKUNYA MELAYU. TAPI… | Assalamualaikum W.B.T . Selalulah meng’scroll’ gambar di newsfeed IG. Banyak jugaklah minah salleh jadian kat IG nie.. Especially perempuan. Laki tak sangat. Nama sedap-sedap melayu , tapi pakai baju serupa perempuan Cina. Aku banyak nak tanya korang. Korang rasa macam tak terbakar ke panas-panas terik pakai baju ‘sketing’ seluar pun sampai macam boleh pakai spender??.. Korang rasa korang seksi ke??

Baju tu satu lagi satu perangai… Nauzubillah min zalik lah .. Amboi amboi amboi … Perempuan sekarang teguk air setan tak reti segan lagi dah… Menari apa entah lagi.. Melihat perangai korang, aku rasa malu betul nak mengaku yang korang sekaum dengan aku… Bila ditegur pandai pulak jangan nak menyibuk hal orang lah , sila meninggal lah.. Macam-macam lagi yang kau cakap.

Aku tegur sebab aku sayang kaum aku . Orang perempuan lah yang senang masuk syurga bila korang buat amal kebaikan. Ingatlah korang kecantikan kita body gols dan usia masa muda bukanlah tiket kita untuk berjoli sakan.. Orang kata selagi ada nafas buatlah kebaikan.. Pegi kelab malam tu tak best mana awak.. Baik awak tidur je awak… Senang nak bangun subuh.. Tak ke gitu sedare sekaum ku sekalian…

Pesanan ikhlas daripada kaum sejenis mu


AL

2 comments:

  1. done follow..keep in touch

    http://tarotthefool.blogspot.my/

    ReplyDelete