Friday, 30 March 2018

SI COMEL KESAYANGAN MALAYSIA


Assalamualaikum W.B.T .. Ha.. tengok tajuk pun dah tahu kan AL cakap pasal sape.. AL cakap pasal Siti Aafiyah  puteri kepada Dato Seri Siti Nurhaliza lah… Sumpah comel…

Bismillahirrohmanirrohim dan Assalamualaikum, Saya dan suami ingin memperkenalkan anakanda kami kepada semua yang menanti-nantikan detik ini. . Hari ini merupakan hari ketujuh usia kelahiran anakanda kami yang kami namakan dengan gelaran Fatimah Az-Zahra selama seminggu ini. . Inilah penyejuk hati, anugerah ilahi, anakanda yang melengkapkan kehidupan kami. . InshaAllah, pada malam ini, suami saya akan mengumumkan nama sebenar anakanda kami dan boleh ditonton secara langsung menerusi akaun youtube Siti Official Video bermula jam 9 malam. Kami akan mengadakan majlis maulid nabi, aqiqah dan tahnik pada malam ini. . Kami ingin mengucapkan terima kasih kepada semua yang telah mendoakan kami selama ini dan hanya Allah saja yang mampu membalas jasa baik kalian. Semoga Allah merahmati kita semua. #usia7hari #babyCTDK
A post shared by Siti Nurhaliza Tarudin (@ctdk) on




Semalam AL tengok lagu Comel Pipi Merah kat youtube.. AL tumpang bangga dengan ketabahan TokTi .. 11 tahun bukan masa yang sekejap you all lama tau.... Sebak bercampur gembira bila tengok muzik video tersebut..

Yang buat aku sebak lagi bila diamati lirik tersebut .. Besar harapan TokTi yang disampaikan dalam lagu nie demi anakanda yang tercinta.. Doa ibu untuk anaknya.. Korang ape tahu..

Korang yang tahu kutuk tu bukak lah mata besar-besar . Hargai pengorbanan bukan tinggalkan perempuan dalam keadaan dia lemah… ( Coii… apa yang aku mengarut nie ) haha …

Buat si comel kesayangan Malaysia nie , Siti Aafiyah Binti Khalid . Kakak doakan semoga kamu berjaya dunia dan akhirat … Itu je kakak nak cakap… Jom tengok comel pipi merah music video …












No comments:

Post a Comment